Eye of the Tiger
Animal instincts run high when Chopped's Alex Guarnaschelli and Food Network Star Eddie Jackson judge whether Nashville chef Dale Levitski or Indian-born Manish Tyagi has the skills to sink his claws into Bobby Flay.