Ready to Crumble/Yucatan Slam
Dan and Drago face off against Tripp and Tiko in a Darkavian cave. Wearing a special device Athena and Wynton built, Buzzy attempts to return the energy of the Yucatan Peninsula without Hanoj finding out.