Mikey/Vinnie Bike 2
With the New Orleans show approaching, Mikey and Vinnie hit the home stretch on their project. Friendship turns into frenzy when Mikey's tardiness gets him sent home, leaving Vinnie to wrap up work on the duo's signature hog.