Bears Descend
In preparation for the spring cattle drive, Atz Lee, Otto and August survey the homestead for signs of bear and employ modern surveillance to track their movement. Eivin and Eve take the kids on a kelp-harvesting expedition and Atz Sr. goes bear hunting.