Chantel Gets a Taste
Natalie and Josh's relationship comes to a head. Chantel meets up with Giannis at a Snail Festival and feels ignored. Veronica and Jamal fight on his last night in town. Meghan gives John an ultimatum. Debbie meets Ruben's father.