Sorry, Not Sorry
Debbie shares relationship news, but Colt thinks she's moving too fast. Natalie reunites with Josh, but a sudden change of events turns her off. Tania wonders if Joel has baggage from his past. Things get steamy as Veronica and Justin take a weekend trip.