Ketchup to My Mustard
Divorced dad Bilal plans to test his fiancee when she arrives. Kara heads to the Dominican Republic to pick up her young beau, Guillermo. Jibri hopes to sway his Serbian love to stay in his hometown. After two years, Emily welcomes Kobe to meet their son.