The Real You
Natalie doesn't want to unpack into Mike's smelly closet. Yara learns more about Jovi. Amira's dad confronts Andrew. Zied arrives in the US to questions from Rebecca's family. Hazel meets Tarik's daughter. Stephanie and Ryan get into a heated fight.