Do You Take One Another?
Rob grovels and surprises Sophie with a trip. Jasmine loses it over Gino's bachelor party. Justin's mom struggles to embrace Nikki. Devin and Nick land stateside. Manuel confronts Ashley on her coffee consumption. Anali is torn between family and Clayton.