I Have Nothing To Hide
Johan and Charlotte tour wedding venues, Nicole meets Taher's family, Nui is suspicious of Tony when he takes her to an Airbnb instead of his home, and Ali's surprise belly dance lesson for Sam backfires when she sees the woman who'll be teaching them.