Jess and Colt re-experience the cat cafe revelation. Angela and Michael revisit another fight. Kalani and Asuelu relive Kalani's confrontation. Elizabeth and Andrei look back at their trip to a vineyard. Tania and Syngin quarrel while watching the braai.