Face to Face
Rachel's arrival in England doesn't go as planned, Angela pauses her Nigeria trip, and Tarik ignores his brother's warnings. Then, Paul and Karine reunite, Ricky's texts go unanswered, and tension flares between Jesse and Darcey.