Bongo on Stage
The white orangutan Bongo is going to perform a tango dance at Milky and Choc’s circus! Everyone can’t wait for the show apart from Bongo, who hides in the Clubhouse! Luckily, the Buffycats help him gain confidence and overcome anxiety!