Iceman: the Time Traveler
This installment of the saga follows noble General Ho Ying's journey to go back in time and save his family, his clan, and his village.
After 400 years, General Ho Ying and three of his soldiers are defrosted in a chaotic modern-day Hong Kong. Now, these warriors must go back in time to amend the wrongs in history and save their families, their clan, and their village.