Romeo Must Die
Jet Li plays Han, the son of the Chinese mob boss in California, who escapes from jail to avenge his brother's death.
California. Two mob families -one Asian and the other African American- fight for the control of the city's port. When the son of mob boss Ch'u Sing is murdered, his brother Han (Jet Li) escapes from prison determined to avenge him.