Grown Ups 2
Grown-ups? Not really. After three years, Lenny and the gang return to prove that growing old does not always mean acting like adults.
Adam Sandler, Kevin James, Chris Rock, and David Spade are back as the most immature friend group. This time, Lenny returns to his hometown seeking stability for his family, but things soon get out of control.