Crazy, Stupid, Love.
Steve Carell stars in this rom-com as a divorcee in his forties trying to re-enter the dating scene with the help of a young playboy.
Steve Carell is Cal, a man in his forties devastated by his wife's infidelity who forms an unlikely friendship with Jacob (Ryan Gosling), a young playboy who takes him on as a makeover project with surprising results.