Back to Black
Based on the life of Amy Winehouse (Marisa Abela), this biopic portrays the story behind one of the most talented artists of all.
This biopic about singer-songwriter Amy Winehouse (Marisa Abela) depicts her passion for jazz -which catapulted her to musical fame- and her struggle with her addictions: both to alcohol and to the toxic relationship that consumed her.