Moneyball
Oakland A's baseball General Manager Billy Beane assembled a contending baseball club on a shoestring budget.
Oakland A's baseball General Manager Billy Beane assembled a contending baseball club on a shoestring budget by employing a sophisticated computer-based analysis to draft players.