Planet of Mice/Ball of Fun/Big Apple/Flamingo A-Go-Go
Tom has a nightmare about a super-intelligent mouse takeover. Jerry inherits a hamster ball. An epic chase through NYC turns into a musical tribute to the city. At the Zoo, a flock of flamingoes protects Jerry and Tuffy from Tom.