When Blacque Jacque Shellacque destroys Minnesota Rats' Cheese Shop, Darkbat seeks vengeance. Police Officers Horace and Porky go undercover at a Renaissance Fair to bust Sir Littlechin, who they suspect has been stealing turkey legs.