What Lies Beneath
Amanda Perrault’s dream move to a lake house with her husband Seth and his young daughter Brae turns into a nightmare. A campaign of abuse, and terrifying home invasions, leads to murder. Can the Sheriff outwit a calculating killer and bring justice?