A New Kind of Thanksgiving
Matt and Amy learn that they won't have Thanksgiving with their kids for the first time in 25 years! Will the kids rethink their plans and come together for a family celebration reminiscent of the old days? Or will Matt and Amy be facing a holiday alone?