Mutiny for the Bounty
While Phil and Grandpa Max tune-up the Omni-Copter, a restless Ben takes the Rustbuggy off road, but when he is suddenly captured by Textrax, our hero must not only escape but avoid the wrath of the double-crossed Kraab and Sixsix!