Innocent Might Be a Bit of a Stretch
Special Agent Veronica Dawson arrives in Banshee to investigate the serial murders and question Lucas. Carrie carries out her most ambitious strike yet against the Brotherhood. Cruz casts a suspicious eye on Bunker. Another grisly murder rocks Banshee.