This is LITERALLY the Finale
Sarah posts a picture of her garden that makes her an overnight Internet sensation, and Rachel's jealousy drives her into the arms of dead Mega-Bilby. Can the girls ever reconcile? Find out in this extra-long season-ending spectacular.