Carl's Fiesta RS Turbo
Carl is a real Ford fan and would love to own a classic Fiesta RS Turbo. But he's also a devoted dad who spends all his spare cash on his family, so he's never managed to buy one. Mike's determined to find one, even though they're thin on the ground.