Bait and Switch
Dr. Ross becomes a human jungle gym when six sugar gliders show off their best moves. Zorro, a one-year-old Chihuahua mix shocks Dr. Lavigne with heart trouble not typically seen in a young dog. The doctors go on a fishing trip.