Lights, Camera, Action!
The clock is ticking as Dr. Blue performs an emergency C-section on a mother with two puppies stuck in her uterus, while Dr. Ross and Dr. Lavigne work on pets with serious eye issues. The vets test their on-camera skills to create a video for the clinic.