You're Lion/Kangadoofus/Monkey Chow
Tom visits Africa to see his lion relatives and give them Jerry as a present. In Australia, Jerry is adopted by a kangaroo. When a monkey gets hold of Mrs. Two-Shoes' purse, Tom risks harm to retrieve it.