Tom and Jerry race in Calaboose Cal's deceptive car race. Then, Miss Vavoom hires Droopy and Dripple to protect her poodle from Mighty McWolf. Finally, Spike and Tyke try to teach Tom how to treat Jerry for them to become friends.