Say It Ain't Smoke
Racers of Bracket 3 get a second chance to stay in the competition. Smoke hopes for a rematch with Petey Small Block. Lizzy and Boosted have to rerun their race after a flagging mistake. Dennis Bailey and Jason Kowalsky try to stand strong for MSO.