Deduces Wild; Rest In Pieces; U.N. Me
The Warners arrive at detective Sherlock Holmes' flat. / Walter Wolf fakes his own death to trap Slappy at a booby-trapped "funeral." / Later, in another musical finale, the Warners warble "U.N. Me", a ditty about the United Nations.