Late Show
Former "Late Show with David Letterman" writers scripted this spoof of late-night talk show convention. Janeane Garofalo reveals her secret power, then hypnotist Flip Orley joins Space Ghost until Zorak turns him into David Grohl of the Foo Fighters.