Lunchtime Engineers
When Chris sprains his ankle, Zoe, Gabrielle and Rosita use a rope and pulley to bring him his lunch, but the rope slips off the lunch bag. What if they put the lunch bag in a basket and tie the rope to the basket handle? Let's try!