An Emotional Rollercoaster
The Merrifields book Bert's ticket to the US. Marcus' wives fume when he fails to come home from his date with Janae. The Foleys' son meets April and is shocked to learn her age. The Davises propose to Danielle, but she may not be ready for the next step.