When Urkel-Bots Go Bad!
When Steve Urkel enlists the help of our gang to track down the Urkel-Bot, they stumble onto a deeper mystery with the appearance of a Technomancer, controlling all the robots! Can our gang survive an onslaught of the angry robots?