Choked on Multi-Colored Scarves
Robot Chicken dreams up a TV theme song that just keeps going and going. The Robot Chicken Nerd joins Team Fortress. She-Ra knows what it feels like to be her horse, Swift Wind. We show you Skeletor's new plan to take over Eternia.