Molly Lucero in: Your Friend's Boob
Betty Spaghetty tries her best to save an elevator full of people. Robot Chicken finds out what goes on behind Bert and Ernie's closed bedroom doors. "Godzilla: The Musical" comes to a Broadway theatre and brings the house down.