Atta Toy
The world's most famous monkey busts loose on Skull Island in "Ding Dong, King Kong." Scandalous Hollywood news and gossip get the Pat O'Brien treatment. The Smurfs are terrorized by a serial killer in "Murder in Smurf Town X."