Enygma
Oscar sneaks into the arena discovering Rey Mysterio fighting Raging Bull, transformed by a mask handed to him by Uroboros. Oscar decides not to abandon Rey. To save them both, Rey shares his power with Oscar, transforming him into Enygma.