A Trifecta of Failure
Robert Irvine visits Steak-N-Stuff, a family-run restaurant in Cottonwood, AZ, where the owner is determined to do everything himself, even if it takes a serious toll on his health. Robert must work to get this failing restaurant and family back on track.