High-Stakes Homicide
Pest control worker Kim Cain was convicted of murdering a 71-year-old Palm Beach socialite. The prosecution argued she found Cain stealing her jewelry to support a gambling addiction. Cain's family is hoping Chris and Fatima can prove his innocence.