Welcome To Dino Earth - Part 1
Lucio moves to San Saurio with his aunt Laura but misses his life in Zamala. He makes new friends and begins to feel at home when a mysterious voice leads him to wear a technological suit and ride in a futuristic vehicle through a glowing tunnel.