Still shaken from her encounter with Bloody Rose, Mouse searches for the real Rose Waters. Meanwhile, Imogen keeps tabs on Dr. Sullivan, Tabby works on a new short, Noa takes a much-needed day off and Faran's strength is put to the ultimate test.