Roughing It Up/What's the Big Idea?
The girls and the Professor set out on a vacation to the Townsville Swamp. Trouble is, Fuzzy and his nephews are there, too. Then, 20-stories high Powerpuff Girls spell disaster for Townsville when they try to stop Mojo from taking over.