Good Heart Mangiafuoco
For the school play, Pinocchio and Freeda ask Mangiafuoco to direct the class, but the puppeteer is impatient and rudely abandons the children under the annoyed eyes of the Sea Witch, who resolves to teach him a magic lesson in goodness!