Believer
Jack shares video evidence of the paranormal with his skeptical parents, Sharon and Ozzy, in an attempt to turn them into believers. Poltergeists, haunted dolls and unidentifiable beasts leave the Osbournes -- and their dogs -- barking at the moon.