Where There's Smoke
Joliet, Illinois, fire fighters are shocked to find 28-year-old Melissa Plut strangled to death when they respond to a fire in her duplex. Police search the nurse's love life with no luck until a 9-1-1 call unmasks her killer hiding in plain sight.