Debris of Amelia Earhart
Jeremy Wade explores a ground-breaking investigation of aircraft debris that may be linked to the disappearance of Amelia Earhart. Also, Jeremy looks into the discovery of an ancient, well-preserved anchor at the bottom of the Mediterranean Sea.